Subject: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi parkla
From: "Kermo Alamaa" <[email-masked]>
To: "Elle Tamm" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:03:53 +0300

Tere

Uurin olukorda seoses Raasiku raudteejaama pargi ja reisi parkla
ehitusega. Kas antud objektil on ehitustööd lõppenud ja kasutusluba
väljastatud?

Parimatega

Kermo Alamaa

osakonna juhataja

tehnilise dokumentatsiooni osakond

aktsiaselts Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

telefon  +372 5446 0476

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.evr.ee <http://www.evr.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.